Goed vindbaar in Google, responsive webdesign en een goede User Experience. Dat wil je terugzien in je website toch? Wij ontwerpen websites altijd met het conversiedoel in gedachten.
Conversie als basis van het ontwerp
Een website laten maken doe je altijd met een doel. Of het nou meer naamsbekendheid is, meer verkopen in je webshop of online lead generatie. Dat doel vertalen we naar een zogenaamd conversiedoel. Denk hierbij aan het bestellen van producten, het donwloaden van whitepapers, het invullen van een contactformulier etc.
Deze doelen moeten helder zijn voor het ontwerp gestart wordt. Het ontwerp moet namelijk volledig in dienst staan van het pad van je bezoeker naar de zogenaamde Call-To-Action (CTA).
Onze webdesign aanpak:
- Intake / definitie fase
- Functioneel ontwerp / Wireframes
- Grafisch ontwerp
- Correctie (indien nodig)
WordPress als technische basis
We ontwikkelen alles op basis van het CMS WordPress en het Genesis Framework voor WordPress . Daarbij houden we natuurlijk rekening met de responsive webdesign principes en snelheid. Nadat het ontwerp is goedgekeurd werken we als volgt:
- Realisatie van een WordPress maatwerk thema op een testdomein
- Toegang voor jou als klant om de content te plaatsen
- Testen
- Live
- Support
Een nieuwe website laten maken en dan?
Een prachtig doordacht ontwerp en een goede technische basis voor SEO is natuurlijk mooi, maar daarna begint de volgende stap: Online marketing.
Zelfs al zijn je technische basis en je content geoptimaliseerd voor Google dan nog moet je aan de bak met zoekmachine optimalisatie, social media en Google AdWords om (meer) bezoekers naar je website te trekken.
En daarnaast wil je je conversie natuurlijk altijd verbeteren en moet je dus data verzamelen en analyseren. Dit doen we bijvoorbeeld via mouse-tracking (we volgen iedere muisbeweging van je bezoeker) en Google Analytics.