Veel relevante bezoekers op je website dankzij zoekmachine optimalisatie of Google AdWords is natuurlijk mooi, maar als ze niet op je website doen wat jij hoopt …
Met onze conversie optimalisatie expertise toveren we bezoekers om in interessante leads. Het liefst denken we al over conversie na voor we je website gaan ontwerpen, maar ook als je al een website hebt kunnen we vaak nog heel veel verbeteren.
Wat is conversie?
Conversie zien we eigenlijk heel simpel als een actie van je klanten, die jij voor ogen had voltooid wordt. Denk hierbij aan:
- het invullen van een contactformulier
- het downloaden van een whitepaper
- het inschrijven voor een nieuwsbrief
- een offerte aanvragen
- je content delen via social media
- aanmelden voor een webinar
- een product kopen
- etc.
Als je website live is blijven we data verzamelen over het gebruikersgedrag en blijven we de site op basis van die gegevens verbeteren waar mogelijk. Ook sites die we zelf vanaf scratch ontwerpen kunnen namelijk na verloop van tijd weer verbeterd worden. Je website is nooit af! Denk alleen al aan de manier waarop bezoekers je website gebruiken. Dit is de laatste jaren door de opkomst van mobiele apparaten flink gewijzigd. Niet alleen heeft dat consequenties gehad voor de manier waarop we websites bouwen, maar ook voor het scroll-gedrag van mensen die op een gewone computer je website bekijken.